We zijn op zoek naar jou!

In jouw regio is (nog) geen groep actief. Maar je snapt: wij zijn op zoek naar  jou!

Een regionale groep starten doe je natuurlijk niet alleen; wij helpen je graag en brengen je in contact met andere ouders die in jouw omgeving activiteiten commissie op willen zetten. Daarnaast betrekken wij de regionale Ziekenhuizen en diabetesverpleegkundigen bij de start van jouw groep. Met heel veel van hen hebben we inmiddels contact. Ook hier geldt voor ons: je doet het #nietalleen!

Wat heb je nodig om een regionaal punt van SKD te starten?

Om een voorspoedige aftrap te maken heb je ongeveer 8 personen nodig die jullie regionale ‘afdeling’ gaan trekken. Wij brengen je graag in contact met mensen maar misschien ken je wel een aantal ouders die er graag samen met jou de schouders onder willen zetten. Een afdeling coördineren kost heel veel tijd en energie. Dat weten we. Maar wij weten ook hoeveel je hier voor terugkrijgt aan ondersteuning, aan lol en aan begrip!

Laat ons weten dat je in ieder geval wilt overwegen om een regio-groep te starten en we vertellen je graag welke stappen er gezet moeten worden en hoe we jullie groep financieel kunnen ondersteunen.

Een eerste stap

We maken graag kennis met je! Zien we je binnenkort in onze Facebookgroep voor deze regio?

Federatie KinderDiabetes Nederland