• Agenda!

• Familiedag - Zaterdag 29 september

Een dag vol leuke activiteiten voor het hele gezin!

Stichting Kinderdiabetes Utrecht organiseert samen met Diabetes Centraal een gezellige middag voor het hele gezin bij boer Leo op boerderij ‘de Boterbloem’ in Amerongen. Het beloofd een gezellige middag te worden met leuke activiteiten voor kinderen van alle leeftijden! Terwijl de kinderen zich vermaken bij één van de vele activiteiten kunnen de volwassenen kennis
    maken en ervaringen uitwisselen onder het genot van een hapje & drankje.

Waar: De Boterbloem
    Wanneer: Zaterdag 29 september 2018
    Hoe laat: 13:30 – 17:30 uur

Aanmelden kan tot 29 augustus, wees er snel bij! Vol = vol

Aanmelden!

• Creatief in Kamerik - een groot succes!

In Kamerik zijn onder begeleiding van de 'Sleutelclub'vrijwilligers mooie figuurzaag creaties gemaakt in hout, bloemen van fietsband-blaadjes, Lego bouwwerken en als klap op de vuurpijl mocht er op de mini-scooter een rondje worden gereden. Spannend en stoer. Hieronder zie je een kleine sfeer impressie van deze geslaagde dag!

Ook de poli-verpleegkundige Lucia was aanwezig en hoefde gelukkig geen medische vaardigheden te demonstreren. Kortom, een geslaagde activiteit! Wil je er volgende keer ook bij zijn? Dat kan natuurlijk! Laat hier je gegevens achter en blijf op de hoogte van de laatste activiteiten.

• Over de activiteitencommissie Utrecht

De activiteitencommissie bestaat uit een gezellige, spontane en enthousiaste groep vrijwilligers. Het hele jaar door organiseren wij leuke, gezellige en sportieve activiteiten voor kinderen tot 18 jaar. Daarnaast organiseren we 1x per jaar een familiedag. Je hele familie is dan van harte welkom om samen met elkaar een gezellige dag ervan te maken! Omdat je er #nietalleen voor staat! Lijkt het je leuk om kinderen van je eigen leeftijd te ontmoeten, gezellige activiteiten samen te ondernemen? Schrijf je dan snel in en we houden je op de hoogte van ons programma! Wil je graag meehelpen in de organisatie van leuke activiteiten? Stuur dan een mail naar: activiteitenutrecht@stichtingkinderdiabetes.nl