Stichting KinderDiabetes weer

Stichting KinderDiabetes weer
@ Concert At Sea

Concert At Sea 2023

De zomer staat weer voor de deur en dat kan maar één ding betekenen: Concert At Sea! Ook dit jaar is Stichting Kinderdiabetes er weer bij. Dit jaar staan onder andere George Ezra, Suzan & Freek, Goldband, Anouk, Guus Meeuwis, Di-rect en natuurlijk Bløf op het podium. Samen met je vader, moeder oudere broer of zus naar het festival? Dat kan!

Wij verloten dit jaar 50 kaarten voor vrijdag 23 juni en 50 kaarten voor zaterdag 24 juni. Elke winnaar wint twee kaarten. Voor hem/haar zelf en voor zijn of haar ouder of verzorger. We hopen alle winnaars op het festival één keer te verzamelen voor een high five, maar ook om jullie te voorzien van enkele consumptiemunten! Ook is er vanuit ons een diabetesverpleegkundige aanwezig. Mocht er iets misgaan, ben je iets kwijt of heb je geen naaldjes meer? Dan kun je via ons je voorraadje weer aanvullen voor de rest van de dag. Verder ben je helemaal vrij om te gaan en staan waar je maar wilt en ben je verder helemaal zelf verantwoordelijk.

In het formulier hieronder geef je aan met wie en op welke dag je zou willen. Ook vragen we wat extra gegevens om er zeker van te zijn dat de kaarten naar de juiste personen gaan. Op 6 juni maken we de winnaars bekend via de e-mail.

Spelregels

• Aanmelden voor de loting kan vanaf donderdag 18 mei om 10:00 uur
  • De aanmeldingen sluiten op vrijdag 2 juni om 23:59 uur
  • Je bent (een ouder/verzorger van) een kind met diabetes