In Utrecht timmeren we hard aan de weg! We hebben inmiddels 4 commissies opgetuigd. Hieronder lees je in het kort wat elke commissie doet en hoe je eventueel met ze in contact kunt komen.

Activiteiten commissie
De activiteitencommissie bestaat uit een gezellige, spontane en enthousiaste groep vrijwilligers. Het hele jaar door organiseren wij leuke, gezellige en sportieve activiteiten voor kinderen tot 18 jaar. Daarnaast organiseren we 1x per jaar een familiedag. Je hele familie is dan van harte welkom om samen met elkaar een gezellige dag ervan te maken! Omdat je er #nietalleen voor staat! Lijkt het je leuk om kinderen van je eigen leeftijd te ontmoeten, gezellige activiteiten samen te ondernemen? Schrijf je dan snel in en we houden je op de hoogte van ons programma! Wil je graag meehelpen in de organisatie van leuke activiteiten? Stuur dan een mail naar: activiteitenutrecht@stichtingkinderdiabetes.nl

Bekijk de activiteiten

De buddy commissie bestaat uit een groep ouders met kinderen met diabetes, die vanuit de Stichting KinderDiabetes Utrecht, u willen steunen bij practische zaken zoals: vakanties, feestjes, voor het eerst naar (de hogere) school gaan, logeren, enz.
Maar ook als u behoefte heeft aan een luisterend oor en steun wilt ervaren. Meld je hieronder aan om in contact te komen met een buddy.

Wanneer u medische of acute vragen rondom diabetes heeft, kunnen wij u helaas niet helpen. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met uw diabetesverpleegkundige of de spoedlijn 088-3200408.

Ik wil graag contact met een buddy

De educatiecommissie van de Stichting KinderDiabetes Utrecht wil graag ouders/verzorgers en onderwijsgevenden ondersteuning geven in het bieden van passend onderwijs voor kinderen met diabetes, uiteraard in samenwerking met de betreffende diabetesverpleegkundige. Dit kan onder andere gebeuren door het geven van voorlichting over de zorg en complexiteit van diabetes op scholen in het po, s(b)o en v(s)o. Maar ook valt te denken aan naschoolse en buitenschoolse opvang alsmede sportverenigingen e.d. Wil je graag contact met iemand van de educatie commissie? Stuur dan een email naar:educatieutrecht@stichtingkinderdiabetes.nl

Met de vrijwilligers in de sponsor-cie regelen we financiële ondersteuning voor de activiteiten van SKD. Hiervoor vragen we allerlei bedrijven om ons met geld of goederen te steunen. Op dit moment maken we presentaties om onze sponsors te laten zien waar SKD voor staat en welke goede dingen wij voor elkaar krijgen met hun geld.

De sponsor-cie kan altijd extra hulp gebruiken. Of je nu denkt “mijn baas wil ons vast steunen” of gemakkelijk contact maakt en ons kan helpen met sponsors werven, laat het ons weten. Samen gaan we op pad om geld te verzamelen om leuke en leerzame activiteiten van SKD mogelijk te maken. Doe jij mee? Stuur een email naar: sponsorutrecht@stichtingkinderdiabetes.nl

Heb je een vraag aan de stichting? Maak dan gebruik van de oranje knop rechts onder in je scherm of stuur een email naar: info@stichtingkinderdiabetes.nl

Naar facebook

Stichting KinderDiabetes