• Agenda!

• Creatief in Kamerik - Zaterdag 23 juni

Ben je creatief en tussen de 8 en 14 jaar oud? Dan is dit wat voor jou!

Op zaterdag 23 juni 2018 organiseert Stichting Kinderdiabetes Utrecht de allereerste activiteit! We zijn te gast bij De Sleutelclub in Kamerik. De Sleutelclub biedt de mogelijkheid om te knutselen en te bouwen. Van vogelhuisjes tot aan cupcakes, er zit gegarandeerd wat voor jou bij! Meld je snel aan en mis het niet!

Waar: Sleutelclub in Kamerik
    Wanneer: zaterdag 23 juni
    Hoe laat: van 14:00 uur tot 17:00 uur

Aanmelden kan tot 15 juni, we hebben plek voor 30 kinderen (vol=vol)

Aanmelden!

• Familiedag - T.B.A.

Een dag vol leuke activiteiten met de gezinnen van mede-diabeten

Deze zomer organiseerd de regio Utrecht de eerste familiedag! Een dag vol gezelligheid en de leukste acitiviteiten. De kinderen houden we bezig met de leukste activiteiten terwijl de ouders elkaar beter kunnen leren kennen en ervaringen kunnen delen. Of, de ouders kunnen ook mee doen met de activiteiten! Houd de website in de gaten voor de precieze datum, tijd en locatie!

• Over de activiteitencommissie Utrecht

De activiteitencommissie bestaat uit een gezellige, spontane en enthousiaste groep vrijwilligers. Het hele jaar door organiseren wij leuke, gezellige en sportieve activiteiten voor kinderen tot 18 jaar. Daarnaast organiseren we 1x per jaar een familiedag. Je hele familie is dan van harte welkom om samen met elkaar een gezellige dag ervan te maken! Omdat je er #nietalleen voor staat! Lijkt het je leuk om kinderen van je eigen leeftijd te ontmoeten, gezellige activiteiten samen te ondernemen? Schrijf je dan snel in en we houden je op de hoogte van ons programma! Wil je graag meehelpen in de organisatie van leuke activiteiten? Stuur dan een mail naar: activiteitenutrecht@stichtingkinderdiabetes.nl