Regio Zuid-West (voorheen Regio Zeeland)

In Regio Zuid-West(voorheen Regio Zeeland) timmeren we hard aan de weg! Hieronder lees je in het kort wat elke commissie doet en hoe je met ze in contact kunt komen.

Barry Rademaker, voorzitter

Ed Vader, algemeen bestuurslid

Johan Stouten, secretaris

Adri Salome, sponsorcommissie NL en bestuurslid

Martien le Clercq, trekker Activiteitencommissie

Lothar Gerlings, bestuurslid

Jose van Erk, trekker Educatiecommissie

Jan de Feijter, penningmeester

Activiteiten commissie (Zeeland en Dordrecht)

De activiteitencommissie bestaat uit een gezellige, spontane en enthousiaste groep vrijwilligers. Het hele jaar door organiseren wij leuke, gezellige en sportieve activiteiten voor kinderen tot 18 jaar. Daarnaast organiseren we 1x per jaar een familiedag. Je hele familie is dan van harte welkom om samen met elkaar een gezellige dag ervan te maken! Omdat je er #nietalleen voor staat! Lijkt het je leuk om kinderen van je eigen leeftijd te ontmoeten, gezellige activiteiten samen te ondernemen? Schrijf je dan snel in en we houden je op de hoogte van ons programma! Wil je graag meehelpen in de organisatie van leuke activiteiten? Neem dan contact met ons op.

Bekijk de activiteiten

De buddy commissie bestaat uit een groep ouders met kinderen met diabetes, die vanuit de Stichting KinderDiabetes, u willen steunen bij practische zaken zoals: vakanties, feestjes, voor het eerst naar (de hogere) school gaan, logeren, enz.
Maar ook als u behoefte heeft aan een luisterend oor en steun wilt ervaren. Stuur ons een bericht om in contact te komen met een buddy.

De educatiecommissie van de Stichting KinderDiabetes Zuid-West wil graag ouders/verzorgers en onderwijsgevenden ondersteuning geven in het bieden van passend onderwijs voor kinderen met diabetes, uiteraard in samenwerking met de betreffende diabetesverpleegkundige. Dit kan onder andere gebeuren door het geven van voorlichting over de zorg en complexiteit van diabetes op scholen in het po, s(b)o en v(s)o. Maar ook valt te denken aan naschoolse en buitenschoolse opvang alsmede sportverenigingen e.d. Wil je graag contact met iemand van de educatie commissie? Stuur ons een bericht!

Met de vrijwilligers in de sponsor-cie regelen we financiële ondersteuning voor de activiteiten van SKD. Hiervoor vragen we allerlei bedrijven om ons met geld of goederen te steunen. Op dit moment maken we presentaties om onze sponsors te laten zien waar SKD voor staat en welke goede dingen wij voor elkaar krijgen met hun geld.

De sponsor-cie kan altijd extra hulp gebruiken. Of je nu denkt “mijn baas wil ons vast steunen” of gemakkelijk contact maakt en ons kan helpen met sponsors werven, laat het ons weten. Samen gaan we op pad om geld te verzamelen om leuke en leerzame activiteiten van SKD mogelijk te maken. Doe jij mee? Stuur ons een bericht als je wilt meehelpen.

Stichting KinderDiabetes