Doneer en steun
Stichting KinderDiabetes

Steun ons!

Sinds onze oprichting hebben we heel veel ouders, kinderen en jongeren weten te bereiken én weten te ondersteunen.

Met de documentaire ‘Suikerlijers’ hebben we ons in 2016 definitief op de kaart gezet. En daar zijn we trots op. Maar het zijn niet alleen de in het oog lopende activiteiten die uw steun hard nodig hebben. Ook de activiteiten die veel meer ‘achter de schermen’ plaatsvinden zoals het op zetten van regionale groepen, de netwerken voor buddy’s en het ontwikkelen van educatiemateriaal dat gebruikt kan worden door ouders en kinderen om hun omgeving uit te leggen wat er nu precies aan de hand is met kinderdiabetes.

Uw eenmalige gift kunt u overmaken op rekeningnummer: NL72RABO0148936245 maar nog eenvoudiger regel je het direct via een iDeal betaling.

Bepalen of kiezen?

In een paar klikken kun je je blijk van waardering uitdrukken in een éénmalige donatie. Kijk even wat jou het beste uitkomt, een vrij te bepalen, of een voorgeselecteerd bedrag.

Totaal : € -

Stichting KinderDiabetes