Home Events Zuid-West Kerstvakantie ’23-’24, LIVE en ONLINE bingo

Kerstvakantie ’23-’24, LIVE en ONLINE bingo

Een activiteit waar je geweldige prijzen kan winnen!
Wij hebben als Stichting Kinderdiabetes weer iets heel leuks  en unieks verzonnen, voor jong én voor oud!

Doe jij ook mee?
Op zaterdagavond 6 januari 2024, vanaf 18.15 uur,  organiseert Stichting Kinderdiabetes Zuid West zowel LIVE als online de jaarlijkse bingo waar je geweldige prijzen mee kan winnen.
We beginnen met een bingo voor de allerkleinsten (t/m 6 jaar), daarna voor de kinderen van 7 jaar en ouder (vanaf 19.30 uur).

NIEUW dit jaar is dat jullie ook LIVE de bingo kunnen bijwonen bij en in strandtent Noordduine te Domburg. Julie krijgen per gezin 1 bingokaart, drankjes en genoeg lekkers tussendoor.

Ons idee
Jullie kunnen allemaal gezellig met ons LIVE de bingo bijwonen in strandtent Noordduine te Domburg, kruispunt Schelpweg/Trommelweg te Domburg vanaf 18.00 uur.

En als dit niet lukt, via microsoft teams maken we ook een online bijeenkomst. Je hebt hier wel een laptop met camera voor nodig of een moderne telefoon. Als je je hebt aangemeld voor deze activiteit ontvang je een link voor deze bijeenkomst (de bingo). Ook ontvang je een link naar een unieke bingo kaart. Deze kan je thuis uitprinten of bekijken op je mobiele telefoon. In de strandtent worden de bingo kaarten uitgedeeld.

Wij zorgen dat de ballen gaan rollen en dat iedereen kans maakt op een prijs. Heb je een bingo? Dan kunnen wij die via ons systeem controleren. Een foute bingo….. daar moeten we nog even over nadenken.

Meld je direct aan en doe vooral ook LIVE met ons mee!
Zien we jullie bij strandtent NOORDDUINE?

18.00 uur ; inloop
18.15 uur; bingo t/m 6 jaar
19.30 uur; bingo vanaf 7 jaar

De prijzen
Iedereen wint sowieso een prijs!
De prijs bestaat uit een ‘BOL.com’ bon die overal voor te gebruiken is.

MELD JE SNEL AAN

6 januari 2024