Home Events Zuid-West Kerstvakantiebingo ’22-’23

Kerstvakantiebingo ’22-’23

Een activiteit waarbij je geweldige prijzen kunt winnen!

Wij hebben als Stichting Kinderdiabetes een geweldige activiteit bedacht waar je geweldige prijzen mee kunt winnen. Voor jong èn voor oud. Doe jij ook mee?

Wanneer?

Op zaterdagavond 7 januari 2023 organiseert Stichting Kinderdiabetes Zeeland een Online Kerstvakantiebingo waar je geweldige prijzen mee kunt winnen.
We beginnen om 18:15 uur met een bingo voor de allerkleinsten tot en met zes jaar. Daarna, om 19:30 uur, voor de kinderen van zeven jaar en ouder. De activiteit duurt per leeftijdscategorie ongeveer vijf kwartier.
Als je bingo hebt, dan mag je kiezen uit verschillende prijzen die op een later moment naar jou worden opgestuurd.

Hoe werkt het?

Via Microsoft Teams maken we een online bijeenkomst. Je hebt hier wel een laptop met camera voor nodig of een mobiele telefoon. Als je je hebt aangemeld voor de Winterbingo ontvang je een link voor deze activiteit. Ook ontvang je een link naar jouw eigen unieke bingokaart. Deze kan je thuis uitprinten of bekijken op je mobiele telefoon.

Wij zorgen dat de ballen gaan rollen en dat iedereen kans maakt op een prijs. Heb je bingo? Dan kunnen wij die via ons systeem controleren.

Welke prijzen kun je winnen?

Bioscoop bonnen, Intertoys bonnen, bol.com bonnen, H&M bonnen, Playstation of Xbox bonnen, boekenbonnen, Mediamarkt bonnen, fashioncheques, Bladcadeau-bonnen en nog veel meer mooie prijzen!

Voor wie?

• 18:15 uur de allerkleinsten tot en met zes jaar