Home Events Zuid-West SKD gaat naar Playdôme Roosendaal

SKD gaat naar Playdôme Roosendaal

Stichting Kinderdiabetes gaat naar Playdôme Roosendaal! Wie gaat er mee?

We organiseren als Stichting Kinderdiabetes ZuidWest weer een geweldig evenement voor kinderen van 10 jaar en ouder! Dit keer gaan we naar Playdôme in Roosendaal.

Eerst gaan we lasergamen (2 rondes) en daarna gaan we de escapebox in om proberen te ontsnappen. Na afloop sluiten we het gezellig af met een frietje en wat lekkers.

Waar: Playdôme Roosendaal, De stok 3, 4702 SZ Roosendaal
Wanneer; zondag 2 juni 2024
Tijd aanwezig; 14.00 uur
Tijd eten: 17.15 uur
Tijd einde: 18.00 uur

Jij komt toch zeker ook?

MELD JE SNEL AAN

We zullen proberen alles met eigen auto’s te regelen. Er is een opstappunt bij De Mortiere in Middelburg én bij het ANWB carpoolpunt bij Kapelle. We zijn dus op zoek naar ouders die (tegen km vergoeding) ons zouden willen brengen. Uiteraard kunt u op onze kosten in Playdome één of meerdere kopjes koffie drinken én met ons mee-eten na afloop van de activiteit. Wilt u ons helpen? Geef dit dan in het inschrijfformulier aan.

Let op! Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Vol? Dan word je op de reservelijst geplaatst!ô

Heb je nog vragen over deze activiteit, neem dan contact op met onze activiteitencommissie: activiteitenzuidwest@stichtingkinderdiabetes.nl.

2 juni 2024

Playdôme Roosendaal