Stadionconcert

Binnenkort staat Guus Meeuwis weer met zijn fantastische stadionconcerten in het Philips Stadion in Eindhoven. Daar kunnen maar liefst 35.000 bezoekers in en die laten het stadion op zijn grondvesten schudden!

Het is de vijftiende editie van Groots met een zachte G. “Ik beloof dat we er met zijn allen één Groots feest van maken!” aldus Guus.

Wil jij met ons mee naar Guus Meeuwis, om daar niet alleen Guus met zijn band maar ook heel veel andere artiesten te zien? Dat kan! We hebben 20 tickets voor de show van zondag 12 juni (15.45 uur). Meld je aan en vertel ons waarom JIJ een van de 20 tickets wilt hebben.

Dit zijn de spelregels:

• Je hebt diabetes en bent tussen 12 en 15 jaar oud
  • Je komt met eigen vervoer naar Eindhoven en wordt daar ook weer opgehaald
  • Omdat we zoveel mogelijk tieners met diabetes een kans willen geven om mee te gaan, kunnen dit keer geen broertjes/zusjes/vriendjes/vriendinnetjes mee
  • Wij zorgen voor voldoende (medische) begeleiding

Aanmelden kan tot 7 juni, dus wees er snel bij.
Zijn er meer dan 20 aanmeldingen, dan wordt er geloot. Je hoort uiterlijk 8 juni of je mee mag.